Ce trebuie sa faci ca sa ajungi pe primele pozitii in Google
Visul oricarei pagini si a oricarui site prezent in online e sa ajunga pe primele pozitii in Google. La ora actuala, se duc adevarate batalii intre antreprenori si bloguri, pentru a obtine acest lucru. Iar daca esti nou in piata, cu siguranta te intrebi daca merita toate actiunile intreprinse de proprietari isi merita implicatiile. Hai sa afli totul despre acest aspect!
Care este scopul atingerii primelor pozitii din Google?
Google este un motor de cautare omniprezent in mediul online. Iar succesul unei pagini depinde in mod evident de cum sunt vazute actiunile intreprinse la nivel individual de catre acesta.
Top 3 in Google inseamna o buna indexare, site-uri cu informatie de calitate sau site-uri optimizate intr-un mod profesionist. Dar nimic din toate astea nu se poate intampla fara optimizare SEO si investitii in publicitate pentru website.
Astazi, cand totul merge pe repede inainte, ai mai multe sanse sa obtii click-uri si vanzari daca te afli pe una dintre aceste pozitii. Iar asta va determina in mod automat mai multa vizibilitate pentru brand, cu beneficiile aferente.
Te poate ajuta o agentie SEO sa ajungi pe primele pozitii in Google?
Daca dupa zile sau luni de investitii nu s-a ajuns in primele pozitii din Google sau cel putin pe prima pagina, companiile isi schimba tactica de cele mai multe ori alegand sa colaboreze cu o agentie specializata, precum agentia Mogu. Evident, asteptarile vor fi foarte mari, dar pentru multi pare a fi un lucru imposibil. Apare inclusiv tentatia de a da vina pe agentiile SEO si pe lipsa de profesionalism, fara a cunoaste lucruri esentiale ce au loc de-a lungul intregului proces.
Pe scurt, da, o agentie SEO si de marketing te poate ajuta sa ajungi in primele pozitii din Google. Insa, este irealist sa te astepti la acest lucru peste noapte. Unii au nevoie de ani de optimizare constanta si promovari strategice de marketing ca sa ajunga in acest punct, asa ca fiecare analiza si fiecare demers are o semnificatie aparte.
O agentie studiaza si optimizeaza atent fiecare pagina, stabilind in mod precis ce schimbari trebuie aduse in ceea ce priveste aspectul paginii si rata de incarcare (viteza), cum functioneaza si cum arata site-ul in browser si inclusiv pe mobil, cantitatea si calitatea informatiilor, publicitatea atenta, stabilirea cuvintelor cheie si integrarea lor in textul paginii, analiza competitiei din domeniul in care activezi etc. Toate aceste lucruri necesita timp, dar si investitii. Si, cu cat alegerile sunt mai atente si se aloca mai mult timp in analiza impactului, cu atat sansele de a ajunge pe primele pozitii sunt mai mari. Ca prin urmare, nu exista un raspuns cert la intrebarea “Cat timp imi ia sa ajung pe primele pozitii din Google?” sau “Cine ma poate ajuta la sigur sa ating top 3 pozitii in Google?”. Rezultate bune privind dezvoltarea paginii in relatia cu motoarele de cautare pot fi observate dupa o luna sau zece. De aceea noul concept “plata la rezultate” nu se poate aplica in realitate.
In mod cert, diferentele vor fi observate in momentul in care vei alege sa te sfatuiesti si sa soliciti ajutor de la specialisti. Si, cu cat vei fi mai deschis unor schimbari care sunt necesare si cu cat le vei implementa mai repede, cu atat si rezultatele vor aparea intr-un timp mai scurt.
Drept concluzie, putem afirma ca, SEO este un cumul de activitati care impun eforturi atat din partea agentiilor dedicate, cat si de la proprietarii de site-uri. Te ajuta sa identifici erori, dar si sa implementezi solutii eficiente pentru a-ti creste notorietatea in raport cu motoarele de cautare si mai presus de toate, cu potentialii clienti.