Sfaturi pentru a va imbunatati abilitatile de gazduire
Cand vine vorba de cazare in regim hotelier in Bucuresti, experienta oaspetilor este totul. Recenziile proaste de la persoanele care ti-au rezervat locul pot afecta serios sansele de a obtine alti vizitatori in viitor.
Stim ca a tine pasul cu gestionarea unui regim hotelier necesita timp, asa ca nu-ti face griji: nu este atat de greu sa devii o gazda buna. Este nevoie doar de cativa pasi suplimentari si de putina pregatire. Dupa aceea, puteti oferi cu adevarat oaspetilor tai o experienta memorabila.
Deci, sunteti gata sa aflati ce trebuie sa faceti pentru a va imbunatati abilitatile de gazduire?
Iata elementele de baza:
Respectati-va promisiunile
Cu alte cuvinte, nu minti si nu-ti incurca potentialii invitati. Daca le promiteti wifi, atunci mai bine va asigurati ca routerul este pornit si functioneaza pana sosesc.
Nu e nimic mai rau decat sa ajungi intr-un regim hotelier si sa vezi ca tot ce ti s-a promis a fost o minciuna. Fii sincer cu oamenii despre ceea ce le poti oferi. Daca cineva are o cerere speciala si nu stiti daca o puteti satisface, fiti deschis. Spune-le ca faci tot ce poti si pregateste-i in cazul in care nu poti face acest lucru.
Ramai la indemana
In calitate de gazda, oaspetii tai ar trebui sa stie cum sa ia legatura cu tine in cazul in care au nevoie. Oamenii ar putea avea intrebari in timpul sederii lor, de la „cum functioneaza dusul?”, la informatii despre obiectivele turistice sau chiar unele situatii de urgenta.
Este bine sa-i lasi pe oameni sa simta ca ai fost mereu acolo pentru a-i ajuta daca au nevoie. Si poate aparea frumos si in recenzii.
Informatii (multe)
Cand un potential oaspete va contacteaza, ar trebui sa ii oferiti cat mai multe informatii din timp posibil. Este important sa comunicati deschis despre tarife, facilitati, zona in care se afla regimul hotelier si alte lucruri pe care le stiti si care sa-l intereseze pe oaspete.
A fi deschis le permite oamenilor sa stie ca esti sincer si pot avea incredere in tine. In plus, evita orice surpriza neplacuta.
Comporta-te ca un hotelier
Desi este o cazare alternativa a unui hotel, oaspetii se asteapta totusi la unele avantaje asemanatoare unui hotel. Pentru inceput, se asteapta ca locul sa fie curat inainte de check-in, cu lenjerie de pat proaspeta si prosoape in baie. In plus, sunt de asteptat si alte lucruri precum hartie igienica sau sapun de maini, asa ca asigurati-va ca le furnizati. Decorul pentru regimul hotelier vorbeste si el despre proprietate, asa ca incercati sa evitati orice obiect ieftin sau cliseu.
Discutati cu oaspetii dvs. despre preferintele lor
Uneori, oamenii nu stiu ca se asteapta la ceva pana cand ajung la cazarea regimului hotelier si vad ca nu este acolo. Si apoi devin frustrati.
Nu este nimic rau in a intreba oaspetii daca doresc sau au nevoie de ceva in timpul sederii lor. In acest fel, oamenii pot vedea ca faci toate eforturile pentru a-i adapta si pot simti ca sunt tratati intr-un mod special.