Intretinerea utilajelor de constructii pe timpul iernii

Daca vrei sa apelezi la inchirieri utilaje de constructii si este iarna, se recomanda sa tii cont de modul in care le vei intretine pentru ca sigur nu vrei sa le duci deteriorare inapoi. Prin urmare, venim cu mai multe sfaturi utile, care sa te ajute sa te ocupi corect de mentenanta acestor utilaje.
Frigul iernii este un motiv bun pentru a va asigura ca inspectati amanuntit utilajele in fiecare zi si urmati procedurile de operare adecvate pentru a preveni uzura accidentala sau chiar oprirea. Daca intentionati sa depozitati utilajele in timpul iernii, exista si masuri preventive pe care le puteti lua. Specialistii de la Autocompres au venit cu mai multe solutii.
Daca lucrati in statele nordice mai reci – sau daca se asteapta ca temperaturile vor scadea semnificativ pentru o perioada de timp – aceste sfaturi de intretinere pe iarna a echipamentelor de constructii va pot economisi bani si va pot mentine functional mai eficient si mai sigur. Volvo CE are zece sfaturi pentru a va asigura ca echipamentul dumneavoastra de constructii este intretinut toata iarna, mentinand in acelasi timp eficienta timpului de functionare.
Daca temperaturile sunt sub nivelul de inghet, urmariti lichidul de evacuare diesel (DEF). Codurile de eroare implicite pe care le obtineti prin programe telematice precum CareTrack ® – sau chiar cele care apar pe ecranul unui operator – ar trebui sa fie abordate imediat. AdBlue®/DEF ingheata la 12° F (-11° C) si este posibil sa nu se dezghete in timpul predeterminat stabilit de software-ul aparatului. Cand se intampla acest lucru, probabil veti primi un cod de eroare pentru a o rezolva. Este important ca operatorii fie sa primeasca aceste coduri, fie sa fie instruiti corespunzator sa astepte perioada prestabilita pana se incalzeste inainte de operare.
Sistemele sunt construite pentru a sti cand DEF este inghetat sau nu. Operatorii isi pot utiliza efectiv masinile dupa ce petrec cateva minute pentru a incalzi motorul si uleiurile. Aparatele sunt proiectate sa functioneze cu DEF inghetat pentru o perioada determinata de timp inainte de a fi nevoie de o noua citire pentru a vedea daca este dezghetat.
Daca depozitati echipament pentru iarna, va recomandam sa va goliti rezervorul de DEF inainte de depozitare. Dupa depozitarea pe timp de iarna, nu uitati sa spalati rezervorul cu apa distilata sau cu DEF proaspat inainte de a umple cu DEF nou daca masina a fost oprita toata iarna.
Incarcati motorul pentru a crea suficienta caldura pentru regenerare. Este posibil ca operatorii sa fie nevoiti sa faca o munca grea cu masina daca, de obicei, ruleaza doar cicluri usoare sau scurte. Uneori, operatiunile normale nu sunt suficiente pentru a incalzi evacuarea, asa ca va efectua o regenerare – timpii excesivi de ralanti pot impiedica si incalzirea adecvata.
Daca masina nu se incalzeste niciodata suficient pentru a obtine o regenerare pasiva, destul de curand veti avea o defectiune.
Puteti vedea diferite coduri de eroare care apar daca combustibilul incepe sa se gelifice – folosirea unui combustibil incorect in timpul iernii este de obicei vinovata. In timpul verii, multi antreprenori prefera sa foloseasca motorina nr. 2 – este mai ieftina si mai buna pentru masinile lor. Dar motorina nr. 2 la -20 sau -30 ° F incepe sa se gelifice daca nu puneti aditivi in ea (si prea multi aditivi pot cauza, de asemenea, probleme). Motorina nr. 1 are performante mai bune decat cea nr. 2 la temperaturi scazute, deoarece are o vascozitate mai mica, facandu-o mai putin predispusa la gelificare la temperaturi de inghet. Asigurati-va ca schimbati sau epuizati combustibilul nr. 2 inainte sa se raceasca afara, astfel incat sa puteti evita aceste probleme. De asemenea, va recomandam sa umpleti rezervoarele de combustibil dupa schimburi sau cand sunt depozitate pentru o perioada de timp pentru a preveni formarea condensului in rezervor.