20 iunie 2021

Cum sa gestionezi cat mai eficient stresul mutarii intr-o casa noua?

3 min read

Mutarea intr-o casa noua este un proces complex care necesita numeroase decizii care pot face diferenta intre succes si esec. Oricat de eficient ar fi organizat si gestionat totul, stresul face parte din acest proces. Si, nu de putine ori vei avea parte de momente stresante. Fie nu iti mai ajung cutiile si trebuie sa mergi sa mai cumperi, fie in momentul in care ai incercat sa muti o piesa de mobilier aceasta s-a rupt si tot felul de situatii care pot sa te faca sa iti pierzi cumpatul.

Pentru a evita situatiile stresante cu succes si sa te bucuri de avantajele mutarii intr-o casa noua iti oferim cateva sfaturi utile in randurile ce urmeaza:

Contracteaza serviciile unei firme de mutari

Cel mai bun lucru pe care il poti face este sa apelezi la o firma de mutari. Nu numai ca vei avea parte de ajutorul de care ai nevoie ci vei putea sa te bazezi pe o echipa intreaga. Personalul de la firma de mutari te va ajuta sa demontezi si sa montezi mobilierul la loc, sa impachetezi lucrurile importante si chiar sa reusesti sa transporti usor cele mai fragile lucruri pe care le detii. Vei putea sa primesti sfaturi utile despre modul in care poti sa gestionezi lucrurile cand ajungi la casa noua, astfel incat sa termini procesul mutarii cat mai repede si sa te bucuri de timpul petrecut sub acoperis nou.

O firma de mutari poate sa iti puna la dispozitie toate serviciile esentiale pentru o mutare fara prea mult stres, ceea ce este foarte important mai ales in conditiile in care nu ai experienta.

Fa o lista cu toate lucrurile tale

In momentul in care incepi sa impachetezi lucrurile cel mai bine este sa lipesti etichete pe fiecare cutie si sa iti faci notite. De asemenea, este recomandat sa lasi fiecare cutie in camera in care au fost stranse toate obiectele astfel incat sa fie mai usor de identificat si sa iti dai seama daca totul a fost incarcat in masina.

Daca ai inceput sa impachetezi lucrurile cu o luna inainte de mutare atunci nu ar strica sa iti notezi in agenda toate informatiile importante. Intocmeste un plan de activitati pentru fiecare saptamana si noteaza tot. Pentru o cat mai buna gestionare a lucrurilor eticheteaza chiar si sacii de haine si scrie pe ele cui ii apartin din familie. Astfel, vei evita sa se desfaca toti sacii deodata numai pentru ca un membru al familiei sa gaseasca o haina esentiala pentru ziua respectiva.

In momentul in care totul este notat vei putea sa gestionezi mai usor lucurile la noua locatie atunci cand firma de mutari pleaca si nu mai trebuie decat sa despachetezi totul.

Cere ajutorul familiei si prietenilor

Desi o firma de mutari te poate scapa de intreg stresul, nu te poate ajuta atunci cand trebuie sa sortezi lucrurile personale. In acest caz tu va trebui sa decizi ce arunci si ce pastrezi. Insa, poti sa ii implici pe membrii familiei si prietenii care sa te ajute sa strangi lucrurile mai usor.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.